הייתם רוצים שנציגי המכירות שלכם ימכרו יותר?
שצוות המכירות יכיר שיטות מכירה ושכנוע מתקדמים?
שידעו להוביל את השיחה ולא להיות מובלים בה?
שהמוטיבציה שלהם תעלה יחד עם הביטחון בעצמם?
הזמינו עכשיו לארגון שלכם את ההדרכה
איך לסגור יותר עסקאות
גם במצבים של מיתון, אי וידאות ותחרות גבוהה
בגישת המכירה המעצימה!
עולם המכירות עובר שינוי דרמטי.
פעם, כדי שנציג מכירות יצליח- היית צריך לגייס את האדם עם "הפלפל" הנכון, לצייד אותו בתסריט חזק, לבנות תגמול מבוסס בונוס מכירות וקדימה לדרך!
היום, הצרכנים (כולנו בעצם) הפכו להיות חשדנים יותר וסובלניים פחות ומכירה מהסוג הישן כבר לא עובדת!
זה לא מספיק לדקלם מידע על המוצר או השירות שלכם
זה לא מספיק להיות שירותיים ואדיבים
ובטח שלא להפעיל טריקים זולים סטייל "אם תמצא הצעה זולה יותר, אתן לך חינם".
זה אולי יעבוד על חלק קטן מהלקוחות
אבל בהחלט לא יעזור לכם למצות את כל פוטנציאל המכירה של הארגון.
לכן, כדי להצליח במכירות יש צורך להתעדכן בטכניקות מכירה חדשות,
להשקיע בהשתלמויות מקצועיות לאנשי מכירות
ולעדכן גרסה במכירות שוב ושוב, בדיוק כפי שאתם עושים עם הסמארטפון שלכם!
כי בינינו... מי רוצה להישאר עם מכירות בטכנולוגיית nokia כשהעולם הולך לi-phone 16?
כל הסוד הוא בגישה ובכלים.
גישה:
גישת המכירות שלי (החיים בכלל) היא גישת העצמה!
כשהלקוח מרגיש מועצם ובטוח- הוא סומך עלינו ורוצה יותר ממה שיש לנו להציע.
כשנציג המכירות מרגיש מועצם- הוא מוביל את תהליך המכירה בביטחון, לצד מוטיבציה גבוהה לעשייה ואלה, מביאים תוצאות!
כלים:
מכירים את שיטת ה-NLP שכל העולם לא מפסיק לדבר על כלי השפעה העוצמתיים שלה ?
מכירים את המחקרים המרתקים בפסיכולוגיה הצרכנית של פרופ' דן אריאלי, רוברט צ'יאלדיני', ד"ר קריסטוף מורין, ונסה ואן אדוארדס ואחרים?
הדרכה זו לוקחת את הכלים והגילויים המדהימים מעולם האקדמיה וה NLP ומתרגמת אותם לכלים פרקטיים שצוות המכירות שלכם יכול להשתמש בהם כבר למחרת !
שם המשחק זה לעזור ללקוח לבנות אמון ולהפחית חששות ועם הכלים המתאימים, משימה זו הופכת לקלה וזמינה יותר.
בהדרכה זו לא תשמעו סיסמאות שחוקות, אלא טיפים וטכניקות ישימות שפשוט עובדות!
נשמע מעניין?
השאירו פרטים ואחזור אליכם עם כל הפרטים:
תודה שהשארת פרטים!
חוזרת אליך ממש בהקדם.
אופסססס.... נראה שטעית בהקלדה.
לא נורא! אפשר לתקן
מה צפוי שיקרה בעקבות ההדרכה?
הצוות מקבל כלים חדשים במכירות. יישום הכלים יקפיץ את המכירות וכמות העסקאות
הצוות מתחיל לראות בחלק מהלקוחות שפעם נתפסו כ"לא רציניים" ולכן ויתרו עליהם- כאתגר ולכן מוכנים להתמודד איתם בזכות הכלים החדשים.
צוותי מכירות שעוברים יחד את ההדרכה מרגישים מגובשים יותר. הם משתפים בקשיים ובתסכולים שלהם וגם בפתרונות היצירתיים בהם הם משתמשים ונוצרת גם חווייה מגבשת וגם חוויה של שיתוף ידע.
לצוותי מכירות לרוב יש יעדים. כשמביאים להם הדרכה מסוג זה יש תחושה שמשקיעים בהם ועוזרים להם להגיע ליעדים שלהם
ולכן המוטיבציה והמחויבות לארגון גדלים
כל הדרכה עוברת התאמה לצרכים ולאתגרים שהצוות של הארגון הספציפי פוגש ביומיום.
הנה חלק קטן מהכישורים שמקבלים בהדרכה:
- איך להשפיע הן על המודע והן על הלא-מודע של הלקוח בתהליכי מכירה
- איך יוצרים כימייה בינאישית עם לקוחות שיוצרת תקשורת יותר פתוחה ונגישה להשפעה
- איך מזהים את הטריגרים הרגשיים של הלקוחות/מקבלי ההחלטות ומנהלים את תהליך המכירה לאורם
- מה הדרך הנכונה למנף כל שאלה של לקוח לקידום העסקאות
- איך להסביר דברים מורכבים בצורה קליטה ופשוטה ולהשפיע על תהליך קבלת החלטות.
- איך להכין את ה-setting הנכון בשיחה כך שהמחיר ייתפס כאטקרטיבי ולא יעורר התנגדויות
ההדרכה משלבת ידע עיוני עם הדגמות, סימולציות ומשחקי ניסויים- כדי שהידע לא יישאר ברובד התיאורטי, אלא יוטמע בשגרת העבודה
אתחיל ואומר שאחרי שהתחלת לעבוד איתנו חווינו קפיצת מדרגה מבחינתנו.
אציין ואשבח כי מקורות הידע והיצירתיות שבך הן בלתי נדלות.
בכל נושא יש לך ידע ורעיונות,
ויכולת לנתח מערכות בצורה פנומנלית.
יכולת להסתכל על הארגון הן במקרו והמיקרו, לדעת להנגיש את הדברים לצוות בצורה שתצור הזדהות והכלה ויכולת לגעת באנשים בצורה מופלאה.
ליאת ג'אנה, אלפא בריין סנטר
מספר חודשים מאז שהתחלנו לעבוד יחד- אני יכולה לומר שאני מרוצה מאוד!
זרינה יודעת לקחת פרויקט מתחילתו ועד סופו - לבנות ולקדם אותו עצמאית. ראייה אסטרטגית, יכולת ניהול גבהה וראיה עסקית- בעיני אלה האיכויות שמאפשרות לה לעשות את מה שהיא עושה על הצד הטוב ביותר. הסתדרה מצויין עם צוות המכירות שלמדו ממש כישורי מכירה חדשים
דורית גרינברג, מנכ"ל מ.ד.ס פארם ובריאות אונליין
איך זה לעבוד עם זרינה? זה פשוט: יש לך קפטן לספינה בים סוער של ניהול השיווק והמכירות. מישהי שדוחפת, יוזמת, ביצועיסטית, גם יודעת לאמן צוות מכירות, גם קובעת יעדים ומדרבנת את המערכת לעמוד בהם. בקיצור, היום אין לי מושג איך אפשר להסתדר בלעדיה.
עדי זוסמן, מנכ"לית מרכז דרך הבטן
וואו! כמה יסודיות, מקצוענות ואיכפתיות!
זרינה שידרגה לי את השיווק ביג טיים ואף קישרה אותי לעסקים אחרים לצורך שיתוף פעולה. ממליצה בחום!!!
עינת ברקן, מנכ"ל JUNO360
לפני שהתחלנו לעבוד יחד- העסק דישדש שנים. ידעתי שלקוחות שכבר כן מגיעים- יוצאים מאוד מרוצים אבל להביא אותם היה לא קל. לא משנה כמה תכניות ליווי עשיתי ואיזה מומחה הבאתי- זה לא צלח.
מאז שהתחלנו לעבוד עם זרינה-
הגענו לעשרות אלפים! השיווק מבוקר ומנוהל. אני בכלל לא מתעסק בזה, יודע שזה בשליטה.
פעם ראשונה מאז הקמת העסק שאני מרגיש שיש על מי לסמוך.
ניר קראוזה, בעלים של מיינדפולניר
נעים מאוד, שמי זרינה חבושניאנסקי.
אני מרצה, יועצת עסקית ופרוייקטורית עם ניסיון של 19 שנים בזירה העסקית, ביניהן גם בחברות גלובליות כמו אינטל, מיקרון ולוג'יק אינדוסטריס.
בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב,
מאמנת מוסמכת ו-NLP מאסטר.
מאוהבת בתוצאות,
משוגעת על פסיכולוגיה אנושית ואנשים בכלל,
נהנית מלהוביל, "לפצח" ולשנות לטובה .
נשואה למיכאל ואמא לשלושה ילדים מופלאים.
פרטי התקשרות
השירותים שלנו