הרשמה לדוח מיוחד לעסקים להעלאת מכירות

אם יש לך 5 דקות להשקיע, בדו"ח המיוחד הזה תגלה

איך יכול להיות שיש לך מוצר מעולה, אתה משקיע המון בעסק מכל בחינה, כנראה שיש ביקוש כי נראה שהמתחרים שלך משגשגים אבל

העסק לא מצליח ליצור מספיק עסקאות!

הדו"ח הזה יעשה לך סדר בשאלה מה, ברוב העסקים, יוצר את המצב הזה

ומה אפשר לעשות כדי לצאת מהמצב הזה ולראות את העסק מצליח!

·       הדו"ח כולו נכתב בלשון זכר מתוך נוחות בלבד אבל מתייחס לכל המגדרים. אני מרשה לעצמי להיות גם פמיניסטית וגם לכתוב בלשון זכר. כך שמי שזה מרגיז אותו 😊-

זו לא הכוונה. כדאי ומומלץ להתמקד בערך שאפשר להפיק מהדו"ח ופחות בהטיות השפה.

למי מיועד הדו"ח המיוחד הזה?

  • עסקים וחברות שיש להם מוצר מעולה עם ערך אמיתי
  • עסקים שמשקיעים המון בשיווק ובמכירות שלהם אבל השיווק מאשים את המכירות (שאלה לא יודעים למכור) והמכירות את השיווק (לידים לא טובים) והבעלים לא מבין איפה באמת נמצאת הבעיה ואיך פותרים אותה.
  • עסקים שניסו הרבה דברים, יישמו כלים שיווקיים וערוצי שיווק שונים אבל בשורה תחתונה נשארו עם אותה הבעיה (ועם קצת פחות כסף).
  • עסקים שנציגי המכירות שם עובדים בצורה "זורמת" (איך שמרגיש נכון) ואין שיטה עקבית שמיושמת יומית למכירות וניהול.

מה תמצאו בדו"ח המיוחד הזה?

  • מהן 5 הטעויות שגורמות לעסק לפספס עסקאות ואיך נכון לפתור אותן.
  • מהן 4 (מתוך 7) שאלות המפתח שנציג המכירות צריך לדעת לשאול כדי לקדם את הלקוח להחלטת קניה.
  • איך להעלות את העסק על מסלול של צמיחה עקבית במכירות

אם לא יצא לנו להכיר...

נעים מאוד, שמי זרינה חבושניאנסקי.

אני פרויקטורית לניהול השיווק ומכירות, עוזרת לעסקים

להגדיל את המכירות בעסק ולבנות צמיחה לאורך זמן

על ידי ייעוץ עסקי, אימון והדרכת מכירות

וניהול hands on  של תהליכי השיווק והמכירות שלהם.


בעלת ניסיון במכירות, משא ומתן, הסכמים עסקיים מאז 2004, חלק ניכר מתקופה זו גם בחברות גלובליות כמו אינטל, מיקרון ולוג'יק אינדוסטריס.


בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב,
מאמנת מוסמכת ו-NLP מאסטר.

 

מאוהבת בתוצאות,

משוגעת על פסיכולוגיה אנושית ואנשים בכלל,

נהנית מלהוביל, "לפצח" אסטרטגיה, לדייק בפרטים

ולשנות מציאות לטובה .

 

נשואה למיכאל ואמא לשלושה ילדים מופלאים.

Share by: