בדו"ח מיוחד זה תגלו מהם 5 סיבות השורש לתקיעות במכירות, איך פותרים אותן ואיך מנהלים שיחת מכירה באופן שרותם את הלקוח ומקדם מכירות.
אחת הבעיות שהכי פוגעות בתוצאות העסקיות של חברה זה תחלופת אנשי המכירות. במאמר זה מספר הצעות (מכיוון פחות צפוי) לאיך לצמצם את התופעה.
במאמר זה נסקור 3 עצות חשובות לכל מרכז טיפולי ששואף ליצור צמיחה עקבית.
מה הן הדרכים הכי זמינות לבעל עסק קטן לעשות זינוק בעסק. כל המידע במאמר שלפניכם
האם וובינרים זה אמצעי יעיל בשיווק?
ולמה לפעמים וובינרים פשוט לא עובדים?
איך אפשר להשתמש בהם ככלי אפקטיבי שמייצר מכירות?
הכל במאמר הזה שלפניכם>
כל בעל עסק יודע מה החשיבות של מכירות לעסק שלו. זהו החמצן שמאפשר את קיומו של העסק עצמו, את הערך שהוא מביא לקהל לקוחותיו, את השכר שמשולם לעובדיו ולבעליו ועוד. לכן, כל בעל עסק עסוק בשאלה איך אפשר להעלות את המכירות ורצוי בלי להשקיע יותר.
ניר קראוזה, הבעלים של מיינדפולניר, מספר על השירות שקיבל ואיך אפשר להביא את העסק לשיאים חדשים.
מומלץ לכל מי שמבקש לפתח את העסק ולהנות משיווק מקצועי ואמין
בתור ילדה שנולדה באיזור מרוחק מאוד מהים, הרעיון של לשחות בים היה חלום מתוק. מה הקשר בין זה לטעות הגדולה שעוסים עסקים- על זה תוכלו לקרוא כאן במאמר
תקציר המאמהיום כולם כבר מבינים שמוצר דיגיטלי הוא אחלה דרך ליצור מנוף בעסק והשקה דיגיטלית היא שיטה מעולה למקסם מכירות. אבל ישנן 3 טעויות שהורגות השקות ועל כך במאמר הזה
פרטי התקשרות
השירותים שלנו