אם המכירות בחברה ספגו מכה קשה בעקבות המלחמה,

ההכנסות צנחו וחייבים לשנות את המצב ומהר,

אם יש לכם מוצר מעולה אבל לא ברור למה הוא לא נמכר יותר

ואת.ה חייב.ת בהירות לגבי איך משפרים את המכירות ודחוף-


אני מזמינה אותך לוובינר מיוחד ב-ZOOM

Sales Oriented

איך לסגור יותר עסקאות, גם בעתות משבר

וובינר למנהלים ובעלי עסקים

14.12.2023 בשעה 09:30- 10:15 (קצר וקולע)

(ללא תשלום)

<<להרשמה לוובינר לחצו כאן

מכירות זה מקצוע הדורש מיומנות, ממש כמו מקצועות הרפואה או משפטים

ועם זאת, הרבה חברות ונציגי מכירות עובדים בצורה "אינטואיטיבית"

או מסתמכים על שיטות מכירה שעבדו פעם אבל מאז כבר לא רלוונטיות.

ואולי, בימי שגרה, שיטות אלה מייצרות תוצאות מסוימות.

אבל משברים, כמו זה שאנחנו חווים בימים אלה,

 יוצרים מצב שבו לקוח צריך להרגיש

יותר ביטחון, יותר אמון ויותר אמפטיה כדי לקבל החלטת קניה

ולכן נדרשת שיטת מכירות עדכנית, חדה ומדוייקת

שלוקחת בחשבון את המכירה ואת השיווק בכל שלבי מסע הלקוח.


בוובינר הקרוב אנחנו נפצח יחד את המשפט

"כולם שונאים כשמוכרים להם אבל כולם אוהבים לקנות"


ונבין מה צריך לקרות כדי להתחיל לראות שינוי לטובה במכירות בחברה שלכם.

הירשמו עכשיו ושריינו את מקומכם.



נשמע מעניין?

הירשמו עכשיו ושמרו מקום (ללא תשלום):


מה נעשה בוובינר?

נבין איך מכינים את הקרקע לפני תהליך מכירה כדי להעלות את הסיכויים לסגירת עסקה

נכיר את 7 שאלות המפתח בשיטת המכירה המעצימה 

שהופכות שיחות מכירה לעסקאות

נגלה איך מציגים את השירות באופן שמקדם מכירה

נכיר את השלב הבא: איך לתת כלי עבודה מתקדמים לנציגי המכירות שלכם ב 2024

זמנכם, מנהלים ובעלי עסקים- יקר מאוד.

לכן, הוובינר הזה הולך להיות קצר וממוקד ובפחות משעה נפרוס לפניכם מפת דרכים מדויקת לשיפור המכירות בארגון שלכם.

לא תהיה הקלטה לוובינר.


מה מספרים הלקוחות שלנו ?

אתחיל ואומר שאחרי שהתחלת לעבוד איתנו חווינו  קפיצת מדרגה מבחינתנו.

אציין ואשבח כי מקורות הידע והיצירתיות שבך הן בלתי נדלות.

בכל נושא יש לך ידע ורעיונות,

ויכולת לנתח מערכות בצורה פנומנלית.

יכולת להסתכל על הארגון הן במקרו והמיקרו, לדעת להנגיש את הדברים לצוות בצורה שתצור הזדהות והכלה ויכולת לגעת באנשים בצורה מופלאה.


ליאת ג'אנה, אלפא בריין סנטר

מספר חודשים מאז שהתחלנו לעבוד יחד- אני יכולה לומר שאני מרוצה מאוד!

זרינה יודעת לקחת פרויקט מתחילתו ועד סופו - לבנות ולקדם אותו עצמאית. ראייה אסטרטגית, יכולת ניהול גבהה וראיה עסקית- בעיני אלה האיכויות שמאפשרות לה לעשות את מה שהיא עושה על הצד הטוב ביותר. הסתדרה מצויין עם צוות המכירות שלמדו ממש כישורי מכירה חדשים


דורית גרינברג, מנכ"ל מ.ד.ס פארם ובריאות אונליין

איך זה


איך זה לעבוד עם זרינה? זה פשוט: יש לך קפטן לספינה בים סוער של ניהול השיווק והמכירות. מישהי שדוחפת, יוזמת, ביצועיסטית, גם יודעת לאמן צוות מכירות, גם קובעת יעדים ומדרבנת את המערכת לעמוד בהם. בקיצור, היום אין לי מושג איך אפשר להסתדר בלעדיה.


עדי זוסמן, מנכ"לית מרכז דרך הבטן

וואו! כמה יסודיות, מקצוענות ואיכפתיות!

זרינה שידרגה לי את השיווק ביג טיים ואף קישרה אותי לעסקים אחרים לצורך שיתוף פעולה. ממליצה בחום!!!


עינת ברקן, מנכ"ל JUNO360

לפני שהתחלנו לעבוד יחד- העסק דישדש שנים. ידעתי שלקוחות שכבר כן מגיעים- יוצאים מאוד מרוצים אבל להביא אותם היה לא קל. לא משנה כמה תכניות ליווי עשיתי ואיזה מומחה הבאתי- זה לא צלח.

מאז שהתחלנו לעבוד עם זרינה-

הגענו לעשרות אלפים! השיווק מבוקר ומנוהל. אני בכלל לא מתעסק בזה, יודע שזה בשליטה.

פעם ראשונה מאז הקמת העסק שאני מרגיש שיש על מי לסמוך.


ניר קראוזה, בעלים של מיינדפולניר

מי אני?

נעים מאוד, שמי זרינה חבושניאנסקי.

אני מרצה, יועצת עסקית ופרוייקטורית עם ניסיון של 19 שנים בזירה העסקית, ביניהן גם בחברות גלובליות כמו אינטל, מיקרון ולוג'יק אינדוסטריס.

בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב,
מאמנת מוסמכת ו-NLP מאסטר.

 

מאוהבת בתוצאות,

משוגעת על פסיכולוגיה אנושית ואנשים בכלל,

נהנית מלהוביל, "לפצח" אסטרטגיה, לדייק בפרטים

ולשנות מציאות לטובה .

 

נשואה למיכאל ואמא לשלושה ילדים מופלאים.