חשבת פעם מה עובר בראש של הלקוחות שלכם כשהם שוקלים את השירות שלכם?



אתם משקיעים המון זמן, כסף ואנרגיה בשיווק

אבל מעט מידי עסקאות נסגרות מהמתעניינים שפנו אליכם?


פונים אליכם אנשים שסופר זקוקים לשירות שלכם אבל הם לא קולטים את הערך של השירות ולא סוגרים עסקאות?


אתם רואים סביבכם קולגות פחות מוכשרות שיש להם הרבה יותר לקוחות וזה צובט בלב?

 

מעכשיו הכל משתנה!

הצטרפו לסדנת מכירות

איך לקוחות חושבים

בגישת המכירה המעצימה

לקבלת פרטים לחצו כאן

כמעט בכל תחום כיום קיימת תחרות גבוהה מאוד ואיפה שלא- לעיתים קשה עוד יותר להבהיר את הערך.

לפני הלקוח עומדות הרבה אפשרויות לפתור את הבעיה שלו- מה שהופך אותו לסקפטי, בררן ומבולבל.

העסק שמצליח לסגור עסקאות הוא לא בהכרח המוכשר ביותר בתחומו, אלא כזה שיודע להעביר את הלקוח תהליך,

להוביל אותו להחלטה ולגרום לו להרגיש אמון והתלהבות מהשירות והתועלת שהוא עתיד לקבל.


כדי להבין איך מנהיגים את הלקוח להחלטה להתקדם לעסקה ולרכוש שוב ושוב- אני מזמינה אתכם לסדנת מכירות מעשית,

בת יומיים בשיטת המכירה המעצימה שבה נפצח יחד את תהליך המכירה האופטימלי שלכם.

מה זה "מכירה מעצימה" ולמי זה לא מתאים?

בשיטת המכירה המעצימה אנחנו לומדים למכור בלי לדחוף, בלי לחץ, בלי מניפולציות- ממקום מכיל ומעצים שבונה מערכת יחסים.

אנחנו לומדים את הצורך של הלקוח ורק אם אנחנו אכן יודעים לעזור לו לשפר את מצבו או לפתור את הבעיה שלו- אנחנו משתמשים

בכלים פסיכולוגיים עוצמתיים שיעזרו ללקוח לעבור תהליך של בניית אמון ולקבל החלטה להתקדם לעסקה.


לכן, סדנה זו אינה מתאימה לעסקים שרוצים לסגור עסקה בכל מחיר,

שרואים את הכסף לפני הלקוח או שמחפשים שיטות מכירה בסגנון "רק היום, בעל הבית השתגע".


היא מתאימה לעסקים שמבינים שתהליך קבלת החלטות הוא סובייקטיבי ומורכב

ורוצים לעזור ללקוח להתגבר על החסמים הפנימיים שלו ולשפר את איכות חיו.

כל זאת ממקום מעצים ומכבד- הן את הלקוח והן את בעל העסק עצמו.

לעסקים מתחילים ממחזור של השקל הראשון ועד ומעל 1,000,000 בשנה



נשמע מעניין?

השאירו פרטים ואחזור אליכם עם  כל הפרטים:


"כולם אוהבים לקנות אבל אף אחד לא אוהב שמוכרים לו"

"אנשים ישכחו מה אמרת להם, הם ישכחו מה עשית להם אבל הם אף פעם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש"

מיה אנג'לו

תכלס', מה  לומדים בסדנה?

1.    מיינדסט – מה זה מיינדסט מכון למכירות ואיך מאמצים אותו

2.    מסע לקוח – איך לגרום ללקוח לרצות עוד לפני שהוא פנה אליכם

3.    איך להציג את השירות שלכם באופן שמייצר התלהבות

4.   מודל המכירה המעצימה מא' ועת ת'

5.   שאלות 1,000,000 בדרך לעסקה

6.   פסיכולוגיה צרכנית, NLP בשירות העסק שלכם

7.   עקרונות השכנוע האוניברסליים ע"פ המודל של רוברט צ'יאלדיני

8.   שפת גוף וראפור


הלימוד הינו אינטראקטיבי וכולל ידע עיוני, תרגולים, סימולציות, שיתופים

 "אנשים קונים על רגש ומצדיקים בהיגיון"

זיג זיגלר

איך זה קורה?

בקבוצה קטנה של 10 משתתפים

שני מפגשים פרונטליים גדושים בתוכן בשעות 12:00-16:00

מיקום: פתח תקווה (מיקום מדויק ימסר לנרשמים)


למה להירשם דווקא עכשיו?


חמשת הנרשמים הראשונים יקבלו פגישת יעוץ עסקי/ שיווקי -  מתנה!


להשארת פרטים

מה מספרים הלקוחות שלנו ?

אתחיל ואומר שאחרי שהתחלת לעבוד איתנו חווינו  קפיצת מדרגה מבחינתנו.

אציין ואשבח כי מקורות הידע והיצירתיות שבך הן בלתי נדלות.

בכל נושא יש לך ידע ורעיונות,

ויכולת לנתח מערכות בצורה פנומנלית.

יכולת להסתכל על הארגון הן במקרו והמיקרו, לדעת להנגיש את הדברים לצוות בצורה שתצור הזדהות והכלה ויכולת לגעת באנשים בצורה מופלאה.


ליאת ג'אנה, אלפא בריין סנטר

מספר חודשים מאז שהתחלנו לעבוד יחד- אני יכולה לומר שאני מרוצה מאוד!

זרינה יודעת לקחת פרויקט מתחילתו ועד סופו - לבנות ולקדם אותו עצמאית. ראייה אסטרטגית, יכולת ניהול גבהה וראיה עסקית- בעיני אלה האיכויות שמאפשרות לה לעשות את מה שהיא עושה על הצד הטוב ביותר. הסתדרה מצויין עם צוות המכירות שלמדו ממש כישורי מכירה חדשים


דורית גרינברג, מנכ"ל מ.ד.ס פארם ובריאות אונליין

איך זה


איך זה לעבוד עם זרינה? זה פשוט: יש לך קפטן לספינה בים סוער של ניהול השיווק והמכירות. מישהי שדוחפת, יוזמת, ביצועיסטית, גם יודעת לאמן צוות מכירות, גם קובעת יעדים ומדרבנת את המערכת לעמוד בהם. בקיצור, היום אין לי מושג איך אפשר להסתדר בלעדיה.


עדי זוסמן, מנכ"לית מרכז דרך הבטן

וואו! כמה יסודיות, מקצוענות ואיכפתיות!

זרינה שידרגה לי את השיווק ביג טיים ואף קישרה אותי לעסקים אחרים לצורך שיתוף פעולה. ממליצה בחום!!!


עינת ברקן, מנכ"ל JUNO360

לפני שהתחלנו לעבוד יחד- העסק דישדש שנים. ידעתי שלקוחות שכבר כן מגיעים- יוצאים מאוד מרוצים אבל להביא אותם היה לא קל. לא משנה כמה תכניות ליווי עשיתי ואיזה מומחה הבאתי- זה לא צלח.

מאז שהתחלנו לעבוד עם זרינה-

הגענו לעשרות אלפים! השיווק מבוקר ומנוהל. אני בכלל לא מתעסק בזה, יודע שזה בשליטה.

פעם ראשונה מאז הקמת העסק שאני מרגיש שיש על מי לסמוך.


ניר קראוזה, בעלים של מיינדפולניר

מי אני?

נעים מאוד, שמי זרינה חבושניאנסקי.

אני מרצה, מאמנת מכירות, יועצת עסקית ופרוייקטורית עם ניסיון של 20 שנים בזירה העסקית, ביניהן גם בחברות גלובליות כמו אינטל, מיקרון ולוג'יק אינדוסטריס.

בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב,
מאמנת מוסמכת ו-NLP מאסטר.

 

מאוהבת בתוצאות,

משוגעת על פסיכולוגיה אנושית ואנשים בכלל,

נהנית מלהוביל, "לפצח" ולשנות לטובה .

 

נשואה למיכאל ואמא לשלושה ילדים מופלאים.